03Ιούν

Αν και συνηθίζουμε να χαιρόμαστε με διαφορετικά πράγματα ο καθένας, είθισται τις περισσότερες φορές αυτά να είναι άλλοτε φανταχτερά ή εκθαμβωτικά, άλλοτε ακριβά, άλλοτε κάτι που ζηλέψαμε επειδή το έχει κάποιος γνωστός ή συγγενής μας και θα το θέλαμε κι εμείς, άλλοτε τα επανειλημμένα όνειρά μας με αυτά τα «μεγάλα πράγματα» για τα οποία πικραινόμαστε που δεν έχουμε και αναρωτιόμαστε γιατί δεν έχουμε. Και κάπως έτσι … ξεχνάμε αυτά τα μικρά, αυτά τα ασήμαντα πράγματα, ακόμη και τις λεπτομέρειες που μπορούν να μας προσφέρουν μικρές δόσεις πραγματικής ευτυχίας.

Αν και φαγητό δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση σε μια τέτοια περίπτωση, φυσικά δεν αναφερόμαστε μόνο στα «λουκούλλεια γεύματα» που μπορεί να είχατε ως πρώτη σκέψη αλλά και στα πιο μικρά γεύματα, τα λεγόμενα σνακ τα οποία περιέχουν ποικιλία θρεπτικών συστατικών κι ως εκ τούτου θα μας προσφέρουν τόνωση, ενέργεια και συνεπώς καλή διάθεση για να ανταπεξέλθουμε αξιοπρεπώς στις υποχρεώσεις μας και όχι μόνο.

Ταχίνι, ανάλατοι ξηροί καρποί, φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα, μέλι, κεφίρ, και γιαούρτι κατσικίσιο με τη συνοδεία ενός ροφήματος ή αφεψήματος (κακάο, τσάι του βουνού, κρόκος Κοζάνης) είναι μόνο κάποιες από τις επιλογές που έχουμε, με προτίμηση φυσικά στα εγχώρια υπερ-τρόφιμα.

Καλά όλα αυτά, αλλά πως μπορούμε να τα συνδυάσουμε;

Ας δούμε μαζί κάποιες από τις επιλογές (5 αλμυρές και 5 γλυκές) που έχουμε ώστε να απολαύσουμε ένα έξτρα θρεπτικό σνακ στη δουλειά ή στο σπίτι.

Η…«ώρα του γλυκού»:

  1. 1 αράβικη πίτα με 1 κ.γλ. μέλι, 1 μήλο σε φέτες, κανέλα και 2 κ.γλ. τριμ. ξηρούς καρπούς (…απολαύστε τη ζεστή!)
  2. 1 γιαουρτάκι κατσικίσιο με 3 αποξηραμένα δαμάσκηνα σε φέτες και 6 καρύδια
  3. 2 κρημ-κράκερ ολικής με 2 κ.γλ. μαρμελάδα σπιτική ή άλειμμα κορινθιακής σταφίδας και 1 ποτήρι κεφίρ
  4. 1 τοστ ολικής άλεσης με 2 κ.γλ. ταχίνι με κακάο και 1 μέτρια μπανάνα σε φέτες
  5. 1 γιαουρτάκι κατσικίσιο με 1 κ.γλ. μέλι, 3 κ.σ βρώμη, 3 αποξηραμένους χουρμάδες και 1 κ.γλ. ηλιόσπορους

Η…«ώρα του αλμυρού»:

  1. 1 φέτα πολύσπορο ψωμί με 2 κ.γλ. τυρί κρέμα, φετούλες τομάτας και ελιάς & 1 φρούτο εποχής
  2. 1 αράβικη πίτα με 1 αυγό βραστό σε φέτες, 1 κ.σ cottage cheese, και σαλάτα λάχανο-καρότο ή μαρούλι-λόλα-φλίδες αγγούρι-καρότο ή άλλα λαχανικά της επιλογής σας (προτιμήστε τη ζεστή!)
  3. 2 ρυζογκοφρέτες με 1-2 κ.γλ. πάστα ελιάς, 2 σπιρτόκουτα ανθότυρο ή γαλομυζήθρα και stick λαχανικών (αγγούρι-καρότο)
  4. 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης με 2 κ.γλ. τυρί τύπου κατίκι (ανοίγουμε το κουλούρι σε 2 ίσα μέση και αλείφουμε το τυρί) & 1 φρούτο εποχής
  5. 1 τορτίγια με 3 κ.σ cottage cheese, μανιτάρια, ελιές και τοματίνια (προτιμήστε τη ζεστή!) & 1 φρούτο εποχής

Μη ξεχνάτε…

Μπορούμε να είμαστε χορτάτοι, έχοντας φυσικά καλή διάθεση όταν τρώμε τροφές που… δεν «τους το είχαμε» γιατί το μυστικό είναι ο σωστός συνδυασμός!

Καλή σας Απόλαυση & Καλά να περνάτε!

Πηγή εικόνας: centro-psy.com

Το ανωτέρω άρθρο έχει δημοσιευθεί στο key2soul.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error: Content is protected !!
Send this to a friend