14Απρ

Οι γιορτές πέρασαν και οι νόστιμες λιχουδιές έμειναν ως μια γλυκιά ανάμνηση και συγχρόνως ως μια από τις αιτίες που εξακολουθείς να «τσακώνεσαι» με τη ζυγαριά σου.  Ας δούμε μαζί τους λόγους που θα σε βοηθήσουν να διαχειριστείς τις όποιες τύψεις ή ενοχές που σε απασχολούν σε καθημερινή σχεδόν βάση και πώς να τις αποβάλλεις, υιοθετώντας διατροφικές συνήθειες που συνάδουν με τη μεσογειακή διατροφή:

1) Μην εμπιστεύεσαι τη ζυγαριά σου: Η ζυγαριά δεν πρέπει να σου εμπνέει εμπιστοσύνη για το νούμερο που αναγράφει ενώ θα σε βοηθούσε το να έχεις ένα θεμιτό στόχο, ένα κίνητρο για να αλλάξεις τις διαιτητικές σου συνήθειες, αποφεύγοντας τη σκέψη του ιδανικού βάρους και σωματότυπου που σε παρασύρει σε στερητικές δίαιτες ενώ συγχρόνως σε οδεύει σε μια δύσκολη ψυχολογική κατάσταση.

2) Τοποθέτησε τη ζυγαριά στην αποθήκη ή δάνεισέ τη σε κάποιο οικείο πρόσωπο:  Η ζυγαριά ομοιάζει με τις «Σειρήνες» που σε καλούν συνεχώς να τις ακολουθήσεις και ένας τρόπος για να το αποφύγεις είναι φυσικά να έχεις ένα ισχυρό κίνητρο που θα σε κρατά δυναμικό στο διατροφικό στόχο που έχεις θέσει και σε αυτό μπορεί να σε βοηθήσει η απομάκρυνση της συσκευής από το περιβάλλον σου.

3) Φρόντισε να ζυγίζεσαι με το διαιτολόγο σου. Άσε το διαιτολόγο σου να παρακολουθεί το σωματικό σου βάρος καθώς και όλες τις αλλαγές που προκύπτουν από τη προσπάθειά σου. Θα σου αποβάλλει το άγχος και θα μπορείς να το διαχειριστείς καλύτερα. Χρειάζεται να επικεντρωθείς στις μικρές αλλαγές που μπορείς να κάνεις σε καθημερινή βάση, καθώς αυτές είναι που θα σου δώσουν ένα μακροχρόνιο αποτέλεσμα και όχι να αναλώνεσαι στο τι θα δείξει μια συσκευή.

Παρόλο αυτά, αν υπάρχει μια φωνή μέσα σου που δεν μπορείς να «τιθασεύσεις» και επιμένει να γνωρίζει το νούμερο που θα δώσει κάθε φορά η ζυγαριά, τότε θα σε συμβούλευα τα εξής:

4) Πριν ανέβεις στη ζυγαριά, θυμήσου… εάν έχεις μόλις φάει το γεύμα σου, έχεις ασκηθεί, έχεις καταναλώσει μεγάλη ποσότητα υγρών, είσαι σε περίοδο εμμήνου ρύσεως. Αυτές είναι καταστάσεις που οφείλεις να λαμβάνεις υπόψη και να μη τις προσπερνάς όταν δεις ένα λάθος νούμερο στη συσκευή σου.

5) Επέλεξε να ζυγίζεσαι την ίδια ώρα της ημέρας, φορώντας τα ίδια ρούχα, χρησιμοποιώντας την ίδια ζυγαριά, προκειμένου να έχεις μια πιο αντικειμενική εικόνα του σωματικού σου βάρους.

Ότι κι αν επιλέξεις να κάνεις, να θυμάσαι ότι το σημαντικότερο όλων είναι να εκπαιδευτείς στις σωστές διατροφικές συνήθειες και κυρίως να απολαμβάνεις αυτό που τρως κι όχι να έχεις τύψεις 5 λεπτά αργότερα, επειδή μπορεί να υπέκυψες στη θέα ενός λαχταριστού εδέσματος! Η σωστή και ισορροπημένη διατροφή πολλές φορές είναι μονόδρομος της υγείας, της καλής διάθεσης, της ψυχικής ισορροπίας και ηρεμίας, γι’ αυτό οφείλουμε να κάνουμε μια προσπάθεια για να βελτιώσουμε τις συνήθειές μας, κάνοντας μικρές και σταδιακές αλλαγές τη φορά, δοκιμάζοντας τα τρόφιμα προτού τα απορρίψουμε και όλα αυτά χωρίς να μας γίνεται έμμονη ιδέα το πόσο έχει βελτιωθεί ένας αριθμός. Αυτά που κερδίζουμε σε βάθος χρόνου είναι σημαντικότερα για να αναλωνόμαστε σε σκέψεις και ανησυχίες περί ζυγαριάς.

Δοκιμάστε κι εσείς μια αλλαγή…Ξεκινήστε από φέτος…από αύριο…από σήμερα…!

 

Πηγή Εικόνας: rachaelhartleynutrition.com

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

error: Content is protected !!
Send this to a friend