01

Ισορροπημένη Διατροφή

Μια Υγιεινή Διατροφή περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων, έχοντας ως κύρια χαρακτηριστικά τη ποικιλία και το μέτρο Η υιοθέτησή της καλύπτει τις διατροφικές ανάγκες ενός ατόμου ενώ παράλληλα συμβάλλει θετικά πλην της διαχείρισης βάρους, επιπλέον στη πρόληψη νοσημάτων, στη καλύτερη διαχείριση αυτών εφόσον διαγνωστούν, στην σωματική και πνευματική ευεξία, στη καλύτερη διάθεση και μνήμη καθώς και σε τόσα άλλα ακόμη.
02

Συστηματική Άσκηση

Συμβάλλει θετικά στη ποιότητα ζωής καθότι συνεισφέρει τόσο στη σωματική όσο και στη ψυχική μας υγεία, ενώ παράλληλα δρα προληπτικά έναντι χρόνιων νοσημάτων αλλά και προστατευτικά στη μείωση προβλημάτων ατόμων της τρίτης ηλικίας. Η επιβράδυνση της βιολογικής φθοράς, η βελτίωση της αυτοπεποίθησης αλλά και η αύξηση μυϊκής δύναμης και αντοχής, αποτελούν μερικά ακόμη από τα οφέλη της άσκησης που οφείλουμε όλοι μας να γνωρίζουμε!
03

Ποιοτικός Ύπνος

Η ποσότητα αλλά και η ποιότητα του ύπνου αποτελούν το κλειδί για τη σωματική, ψυχική και πνευματική μας υγεία. Χρειάζεται μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση στη σημασία του ύπνου στη ζωή μας, μια ανάγκη που οδήγησε το Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας στη θέσπιση της 21ης Μαρτίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου.

Γίνε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου!

Στον “όμορφο κόσμο της Διατροφής”…                                                                            …δεν χρειάζεται κόπο για να τρεφόμαστε πιο ισορροπημένα, αλλά ένα καλύτερο τρόπο προσέγγισης των τροφίμων που έχουμε στη φαρέτρα μας. Υπάρχουν τόσα πολλά από αυτά, τόσες επιλογές υλικών με πολλές διαφορετικές γεύσεις που το μόνο που συνιστάται είναι να έχουμε τη διάθεση ώστε να τις ανακαλύψουμε!

Mαζί, μπορούμε να τα καταφέρουμε! Ακολουθούν κάποιες από τις δυνατότητες που θα είναι διαθέσιμες για μια αποτελεσματική και συγχρόνως απολαυστική πορεία!

  • Εξατομικευμένα Προγράμματα
  • Ευελιξία Επιλογών
  • Εύκολα & Γρήγορα Γεύματα
  • Ποικιλία Τροφίμων
  • Προτεινόμενες Συνταγές
  • Τακτική Επικοινωνία

Μη περιμένετε να έρθει το αύριο η αυτή η εξίσου “Μαγική Δευτέρα” για να πετύχετε ένα πιο ισορροπημένο τρόπο διατροφής. Τα μικρά και καθημερινά βήματα είναι αυτά που μας φέρνουν όλο και πιο κοντά στο στόχο μας.

Βήματα για μια Ενσυνείδητη Διατροφή

Το «πως τρώμε» είναι εξίσου σημαντικό με το «τι τρώμε»

Απόρριψη της Νοοτροπίας της Δίαιτας

Απαλλάσσομαι από την νοοτροπία των «καλών» και των «κακών» τροφίμων και αποκτώ μια ειρηνική σχέση με το φαγητό μου.

Άσκηση βάσει των δικών μου, προσωπικών αναγκών

Η άσκηση προσφέρει ενέργεια στο σώμα και το μυαλό η οποία αποδίδεται όχι στη συνολική ποσότητα των θερμίδων που καταναλώνονται, αλλά στις πηγές αυτών.

Σεβασμός ως προς το σώμα

Δέχομαι και 'αγκαλιάζω' το σωματότυπό μου. Αγαπώ τη μοναδικότητά μου.

Διαβάστε στο Blog μου

Επιστημονικά άρθρα & χρήσιμες συμβουλές

Υπολόγισε το Δείκτη Μάζας Σώματός σου

Your BMI is 0
(severe thinness)
(moderate thinness)
(mild thinness)
(normal BMI)
(pre obese)
(obese class I)
(obese class II)
(obese class III)
Your BMI is 0
(severe thinness)
(moderate thinness)
(mild thinness)
(normal BMI)
(pre obese)
(obese class I)
(obese class II)
(obese class III)

Αρχική

error: Content is protected !!
Send this to a friend